My's liv och vardag.

Direktlänk till inlägg 15 april 2014

- Hur stolt kan man bli?! :D

Av My Christensen - 15 april 2014 18:27

Min son är 2år och 7månader och några dagar, tiden går fort!


Samtidigt som han utvecklas som bara den trots att han trotsar och testar mycket här hemma så är han samtidigt så duktig, han hjälper till och han pratar så fruktansvärt bra för sin ålder och även så har han börjat bli allt mer blöjfri, gör sina behov på toaletten eller på pottan, snacka om man blir stolt som mamma och även som förälder!

Allting har gått undan så snabbt på bara några få månader mer med språket och även likaså med blöjfri träningen.

Det finns ingen tid här i världen jag ångrar som jag får spendera med honom, visst det kan vara tufft ibland att vara mamma men det är absolut ingenting jag ångrar, för jag älskar varje sekund vi spenderar tillsammans!

Bara att få se lyckan i hans ögon när man hämtar honom på dagis efter man har varit utan varandra i några timmar efter man har antingen varit på praktiken eller i skolan, är helt ofattbar det går inte att beskriva med ord hur lycklig man är som förälder till detta fina vackra, och underbara barn!

 

Vackra barn, du anar inte hur mycket mamma älskar dig!

Du är den som jag gör allt för och försvarar med mitt liv, finns ingen annan som betyder lika mycket för mig som du gör för du är den som betyder allt.

Du är luften jag andas och mitt syre, du är min sol på dagen som lyser upp dagen för mig och på natten så är du min måne för att lysa upp natten för mig.

Zander - mamma älskar dig mer än allt annat på denna jord och över hela mitt hjärta!

  

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My Christensen - 29 maj 2014 09:13

Tänkte faktiskt ta tag i bloggen igen, var ju ett bra tag sedan jag uppdaterade den, mycket har hänt sen jag uppdaterade sist, har hunnit fylla 22år gammal och även förlovat mig, men inte nog om det så har jag varit på studieresa i Stockholm med en m...

Av My Christensen - 14 april 2014 09:13


Ligger här hemma med sonen i sängen och kollar på bilar med finaste Zander! ...

Av My Christensen - 13 april 2014 10:34


I torsdags åkte jag och Lilleman redan till mamma på eftermiddagen och åt middag här eftersom att det var en del hemska saker som hände redan på torsdagsmorgonen, fyfan! Kan fortfarande inte smälta det, gråter både inombords och utvändigt när jag tän...

Av My Christensen - 12 april 2014 09:15

Mitt namn är My och bor i en håla som heter Klippan som ligger emellan Hässleholm och Helsingborg. Jag fyller år den 3 maj och året jag föddes var 1992, så jag blir 22 år detta året.   Jag går mitt sista år på gymnasiet, jag blev mamma den 2:...

Presentation


My är namnet här!
Jag är snart 22 år gammal och tar studenten i sommar, är mamma till Zander som är född i september 2011.
FÖLJ OSS GÄRNA PÅ INSTAGRAM: myyangelica

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vid kontakt:

INSTAGRAM: myyangelica

Frågor?: Ställ en fråga i fältet.

Gästboken: Skriv och jag svarar!

Mail: angelica.lillaan@gmail.com

Skriv ni och jag svarar.

Mitt älskade barn! ♥

Mitt älskade barn!

Som föddes den 2 September 2011 och var 53cm lång och vägde 4kg och 400gram och namnet han fick är Zander!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards