My's liv och vardag.

Direktlänk till inlägg 13 april 2014

Torsdags - en av de hemska dagarna i mitt liv!

Av My Christensen - 13 april 2014 10:34

I torsdags åkte jag och Lilleman redan till mamma på eftermiddagen och åt middag här eftersom att det var en del hemska saker som hände redan på torsdagsmorgonen, fyfan! Kan fortfarande inte smälta det, gråter både inombords och utvändigt när jag tänker på det, alltså tänkt ett samtal räddade livet på människan, ett enda samtal efter hundra andra fel samtal! Att se en människa förstörd och riktigt sjuk och dålig gör riktigt ont i hjärtat, det var precis som någon skar en kniv i hjärtat på dig hela tiden, alltså mina tankar snurrar runt i huvudet än idag och då är det typ såhär: " tänk om man inte hade reagerat som man gjorde, då hade det varit försent för människans liv nu." Och få det beskedet tidigt på morgonkvisten när personen hade kommit in med ambulansen och blivit snabbt undersök att om man inte hade ringt då man ringde så hade personen inte varit i livet hos en mer.

klarade inte ens av att vara ensam för då tänkte jag på det hela tiden så hörde faktiskt med mamma och dom om man fick sova hemma hos dom den natten för orkade helt ärligt inte vara själv för var så ledsen och krossad, så vi har sovit här ute sen i torsdags kväll!


Blev ledig av praktik både i torsdags och i fredags eftersom har hänt en hel del stora saker för att få bli ledig sådär, morgonen bestod utav att mamma hade Zander medans jag åkte in till sjukhuset för att bara få vara där inne och ett stöd för en av de närmaste människorna som finns i mitt liv höll på att gå bort i torsdags om personen inte hade fått hjälp då personen skulle få det så hade personen mist livet på bara några få timmar. Helt sjukt, var där redan där inne i torsdags runda med och då slutade det med att jag började gråta när jag stack där ifrån, fyfan aldrig mer! Vill aldrig se personen så dålig igen, aldrig någonsin vill inte se någon vara så dålig.. Som tur är personen på bättringsvägar och har äntligen fått rätt vård efter många om men så fick personen rätt hjälp!

ÄNTLIGEN!!

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My Christensen - 29 maj 2014 09:13

Tänkte faktiskt ta tag i bloggen igen, var ju ett bra tag sedan jag uppdaterade den, mycket har hänt sen jag uppdaterade sist, har hunnit fylla 22år gammal och även förlovat mig, men inte nog om det så har jag varit på studieresa i Stockholm med en m...

Av My Christensen - 15 april 2014 18:27


Min son är 2år och 7månader och några dagar, tiden går fort!   Samtidigt som han utvecklas som bara den trots att han trotsar och testar mycket här hemma så är han samtidigt så duktig, han hjälper till och han pratar så fruktansvärt bra för sin å...

Av My Christensen - 14 april 2014 09:13


Ligger här hemma med sonen i sängen och kollar på bilar med finaste Zander! ...

Av My Christensen - 12 april 2014 09:15

Mitt namn är My och bor i en håla som heter Klippan som ligger emellan Hässleholm och Helsingborg. Jag fyller år den 3 maj och året jag föddes var 1992, så jag blir 22 år detta året.   Jag går mitt sista år på gymnasiet, jag blev mamma den 2:...

Presentation


My är namnet här!
Jag är snart 22 år gammal och tar studenten i sommar, är mamma till Zander som är född i september 2011.
FÖLJ OSS GÄRNA PÅ INSTAGRAM: myyangelica

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vid kontakt:

INSTAGRAM: myyangelica

Frågor?: Ställ en fråga i fältet.

Gästboken: Skriv och jag svarar!

Mail: angelica.lillaan@gmail.com

Skriv ni och jag svarar.

Mitt älskade barn! ♥

Mitt älskade barn!

Som föddes den 2 September 2011 och var 53cm lång och vägde 4kg och 400gram och namnet han fick är Zander!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards